הצעת האופוזיציה: "נתמוך בהוראת שעה בתמורה לתמיכה בחוק ההגירה"

    איתי גדסי No Comments on הצעת האופוזיציה: "נתמוך בהוראת שעה בתמורה לתמיכה בחוק ההגירה"

    במסיבת עיתונאים שקיים ראש האופוזיציה נתניהו עם ראשי הסיעות בגוש, הציג את ההצעה לחוק למניעת איחוד משפחות ותקף את הממשלה, "הכל נחשף, הממשלה הזאת שהיא לא מסוגלת לשמור על ישראל כמדינה יהודית" | נתניהו תקף את לפיד, "הטעות הכי גדולה הוא הוויתור על העמימות הישראלית"

    מסיבת העיתונאים היום צילום: פלאש 90
    17:03
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on הפתעה בפוניבז': מונה ר"מ חדש וצעיר משושלת מיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו קיים מסיבת עיתונאים היום (שני) בכנסת יחד עם ראשי גוש הימין והחרדים, והציג את עמדת האופוזיציה בתמיכה בחוק למניעת משפחות, נתתיהו הבהיר כי "יש רוב לימין בהעברת חוק יסוד ההגירה".

    ראש האופוזיציה תקף את הממשלה בראשות לפיד ובנט ואמר, "ההתנהלות של הקואליציה חושפת את האמת על הממשלה הזאת שהיא לא מסוגלת לשמור על ישראל כמדינה יהודית בגלל שהיא ממשלת שמאל שתלויה בגורמים אנטי ציוניים".

    נתניהו הוסיף, "הם זקוקים לקולות שלנו. אם הקואליציה תסכים לקדם את חוק יסוד ההגירה שלנו אנו מוכנים להאריך בחודשיים את הוראת השעה בתנאי שנעביר באותו יום בקריאה טרומית את חוק יסוד ההגירה ונקים צוות שיחוקק את החוק תוך חודשיים" הציג נתניהו את מפת הזמנים בתמיכה בחוק למניעת איחוד משפחות.

    ראש האופוזיציה תקף את דבריו של לפיד אמש בפגישה עם בלינקן ברומא, בה ביקר את נתניהו מול כל העולם, "על איזה טעויות לפיד מדבר בשיחה שלו עם בלינקן – שהעברנו את שגרירות ארה״ב לירושלים, הוצאנו את ארה"ב מהסכם הגרעין המסוכן, הבאנו הכרה בגולן? אני מאחל ללפיד כאלה טעויות" אמר נתניהו.

    ראש האופוזיציה הוסיף ותקף בחריפות את הכניעה של לפיד ובנט מול ארה"ב, "הטעות הכי גדולה של לפיד הוא הויתור שלו על העמימות הישראלית וההסכמה שלו למדיניות "אין הפתעות". אני בחרתי מתי להודיע לאמריקנים ומתי לא, וההחלטה שלהם להודיע מראש על כל פעולה תפגע בחופש הפעולה של ישראל" הבהיר נתניהו את הסכנה הצפויה לישראל.

    בסוף דבריו תקף ראש האופוזיציה את התנהלות הממשלה וזריקת האשמות כנגד הממשלה הקודמת ואמר להם קחו אחריות על ניהול המדינה, "נגמרו הציוצים. הם אמרו לפתוח הכל, לסגור הכל. לטפל בקורונה זה יותר קשה. זה מחייב פעולה נחושה בהבאת חיסונים".

    נתניהו הוסיף, "לא מבין למה יש להם בעיה. פעלתי לפני עזיבתי להשיג עשרות מיליוני חיסונים חרף ההתנגדות בממשלה. בלי חיסונים הקורונה חוזרת. הממשלה הזאת צריכה לפעול כפי שאני פעלתי להשיג זאת".

    בסיום דבריו תקף את בנט ואמר, "בנט מכר את המדינה למנסור עבאס, שעכשיו ימכור אותה למחמוד עבאס".



    0 תגובות